Sunday, October 9, 2011

KACAU......

now, i'm at IST class...hr ni aku lain drpd yg lain. aku lbh berani bersuare dlm kelas. sblm ni aku hny berdiam diri n kecoh dikalangan kwn shj. tp berbeza dgn hr ni...ibarat aku mndpt nafas baru untk terskan hdp....keadaan semakin teruk...die mmbt kptsn untk pindah umah. kemane aku sndr x pasti. adakah benar dia akan pindah hanya DIA sahaja yg mengetahui. andai itu kptsn dan kehendak die untk menyelesaikan mslh, aku redha...aku juga x sanggup untk melihat die ters terseksa untk berhdpn dgn keluargaku yg smkn mmbenci die. mlm ni berkemungkinan mereka akan bertemu untk berbicara tntg mslh yg setelah sekian lme terjd. ni la kali pertme pertemuan mereka dan mungkin jgk akn menjd yg terakhir...apa yg akn berlaku saat tu tiada siapa yg mengetahui hanya ALLAH saja yg tahu.

jika ditanya apakah perasaan ku skrg ni, jwpnye aku lbh tnng dr dlu. mungkin ade bnd lain lg yg lbh pntg perlu aku fkrkan drpd memikirkan mslh yg ntah bile akan selesai. aku berhrp pertemuan mereka mlm ni benar2 dpt menyelesaikan mslh....hrp perbincangan mereka di selaputi dgn ketenangan....YA ALLAH hanya KAU MAHA MENGETAHUI apa yg akan terjd [d mlm ni....ungkaikan la segalanya....berikanla kami ketenangan serta kebahgiaan didunia dan akhirat...AKU MOHON PADAMU YA ALLAH....hanya doa yg boleh aku kirimkan bt mereka agar mendpt ketenangan......

0 comments: